Poškozená zásilka

V Zažeň nudu vždy děláme maximum proto, aby Vám zásilka dorazila včas a 100% v pořádku. Jestliže se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postaráme se co nejdříve o nápravu. Jestliže Vám zásilka nedorazila v pořádku, postupujte prosím následovně:

Obal zásilky je poškozený

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Protokol velmi usnadní vyřízení reklamace u přepravní firmy, která poškození způsobila.

Obal zásilky není poškozený nebo jste poškození zjistili až po odjezdu přepravce

Zásilku je nutné reklamovat nejpozději následující pracovní den na kterékoliv pobočce České pošty.Budete s sebou potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz. Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody. Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).


O poškození zásilky nás prosím informujte nejpozději následující pracovní den na e-mailu info@zazen-nudu.cz nebo telefonním čísle 725 111 351. Budeme po Vás potřebovat číslo objednávky (na faktuře), číslo balíku (na přepravním štítku) a popis poškození. Pokud je to technicky možné, pořiďte prosím fotodokumentaci zásilky a obsahu (poškození zásilky, poničený obsah). Velmi tím usnadníte vyřízení reklamace.