V Zažeň nudu vždy děláme maximum proto, aby Vám zásilka dorazila včas a 100% v pořádku. Jestliže se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postaráme se co nejdříve o nápravu. Jestliže Vám zásilka nedorazila v pořádku, postupujte prosím následovně:
Obal zásilky je poškozený
Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Protokol velmi usnadní vyřízení reklamace u přepravní firmy, která poškození způsobila.
Obal zásilky není poškozený nebo jste poškození zjistili až po odjezdu přepravce
O poškození zásilky nás prosím informujte nejpozději následující pracovní den na e-mailu info@zazen-nudu.cz nebo telefonním čísle 725 111 351. Budeme po Vás potřebovat číslo objednávky (na faktuře), číslo balíku (na přepravním štítku) a popis poškození. Pokud je to technicky možné, pořiďte prosím fotodokumentaci zásilky a obsahu (poškození zásilky, poničený obsah). Velmi tím usnadníte vyřízení reklamace.